واحد خدمات پس از فروش شرکت نام آوران صنعت و تجارت آریاک با هدف ارائه خدمات مطلوب جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی متناسب با نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد گردیده که بر اساس مفاد ضمانت نامه، کلیه خدمات و تعویض قطعات و کالا را بر عهده می‌گیرد.

لازم به ذکر است کلیه ی محصولات، شامل ۱۸ ماه ضمانت تعویض می‌باشند.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش:

ضمـانـت نـامـه صـرفـا شـامـل عمـلکـرد دستـگـاه می‌بـاشـد. کلیه عواقب و خسارات واراده ناشی از سهل انگاری، استفاده نادرست از محصـول و شکستـگی بـر عـهـده خریـدار است. آسیب های فیزیکی، صدمات ناشی از حمل‌و‌نقل، قرار گرفتن دستگاه در محل نامناسب، باز شدن، تعمیر و دستکاری دستگاه شامل ضمانت نمی‌باشد. خسارات ناشی از نوسانات برق و یا استفاده نادرست شامل ضمانت نمی‌باشد. دستـگاه معیـوب‌شـده بـاید به همـراه کارت ضمـانت و فـاکتـور خرید به هزینه مصرف‌کننده به مرکز خدمات ارسال شود. ایـن ضمـانـت‌نـامه تنهـا زمـانـی معتبـر است کـه تـوسط فروشگـاه بـا قـیـد تـاریـخ، امضــا و مـهــر شـده‌ بـاشــد.

شرکت نام آوران صنعت و تجارت آریاک همواره تلاش هایی برای دستیابی به روش هایی جهت کاهش هزینه های نگه داری و افزایش راندمان محصول انجام داده است.
هم اکنون نیز با اجرای طرح هایی منظم و موثر جهت کنترل و نظارت بر کیفیت مواد اولیه، قطعات، دستگاه ها و روش کار، قصد دارد، هزینه های مستقیم و غیر مستقیم در زمینه نگهداری و تعمیرات و مصرف قطعات یدکی را کاهش داده و باعث افزایش بازده اقتصادی در زمینه ی ایمنی و افزایش طول عمر محصولات می‌گردد .

شرکت نام آوران صنعت و تجارت آریاک جهت خدمات به مشتریان محترمی که می‌خواهند در سریعترین زمان ممکن و به صورت اورژانسی از تعمیرات بهرمند شوند، انباری جایگزینی را تدارک دیده است، که قطعات باکیفیت و مرغوب را در اختیار همکاران و مشتریان محترم قرار می‌دهد.